martes, 23 de septiembre de 2014

A MIÑA NUBE DE INTERESES: A ORIENTACIÓN COMO CHAVE


A MIÑA NUBE DE INTERESES: A ORIENTACIÓN COMO CHAVE

A miña nube de intereses aparece representada coa figura dunha chave. O porqué desta elección ven motivada porque eu entendo a orientación coma unha chave, unha ferramenta que nos axuda a abrir novas portas  e ampliar así as nosas posibilidades de integración laboral.

As palabras que aparecen representadas na miña nube teñen que ver coa axuda, asesoramento, escoita, porque isto é moitas veces o que os demandantes de emprego esperan de nós. A nosa labor consiste fundamentalmente en darlles ferramentas para que poidan afrontar con éxito a súa búsqueda.



A intención de obter máis ferramentas é o que explica a miña motivación para facer este curso de Especialización en Orientación Laboral. Penso que como orientadores debemos estar reciclándonos e formándonos continuamente, dado que temos que dar a resposta máis axeitada ás demandas das persoas que acuden a nós en busca de guía, apoio e asesoramento.

É por isto que as miñas expectativas con respecto a esta acción formativa son moi altas, á espera de que me ofreza novas ferramentas (novas chaves) que me axuden a resolver os retos que se me plantean no meu día a día a nivel profesional.


No hay comentarios:

Publicar un comentario